.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با ابتکار معاون سیاسی و امنیتی استاندار؛
مدیران استانی در مناطق محروم مازندران
بزودی دور جدید سفرهای شهرستانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با رویکرد توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان آغاز خواهد شد ...
مدیران استانی در مناطق محروم مازندران

بزودی دور جدید سفرهای شهرستانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با رویکرد توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان آغاز خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز، هادی ابراهیمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اعلام این خبر افزود: در جریان این سفرها مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور مستقیم در بین مردم بخش‌های محروم استان به بررسی و رسیدگی مشکلات آنها خواهند پرداخت.

وی از آغاز این دور سفرها از هفته جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: اولین دور این سفرها پنج‌شنبه هفته جاری در بخش میاندرود ساری عملیاتی می‌شود.

معاون استاندار مازندران عدالت‌محوری و توجه به رفع نیاز‌های مناطق محروم را از سیاست‌های پایه‌ای دولت اصولگرای دکتر احمدی‌نژاد برشمرد و اظهار داشت: دولت در صدد است تا با توجه اصولی به مناطق محروم به گسترش عدالت و توسعه در کشور کمک کند.

ابراهیمی با تاکید بر عزم پیگیر مدیریت ارشد ارجرایی مازندران برای برطرف کردن مشکلات و تنگناهای توسعه یافتگی این استان بیان داشت: اولویت‌های اساسی برای تحقق عدالت و پیشرفت در سطح استان مازندران تعیین شده است.

به گفته وی نیازسنجی اولویت‌های توسعه در مناطق محروم و شتاب بخشی به روند خدمات‌رسانی در این مناطق در برنامه‌کاری حوزه معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران قرار دارد.

حضور مدیران استانی در مناطق محروم با ابتکار هادی ابراهیمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران جهت تحقق برنامه های دکتر احمدی نژاد در استان مازندران است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بچه هاي سفيد كوه اراء 19 مهر 1389
لطفا جناب آقاي معاون نتايج سفر هيئت اعزامي آقاي استاندار به روستاي اراء در ماه مبارك رمضان را رصد نمايند و بفرمايند نتايج آن چه شد و دستور فوري آقاي طاهايي كه در حاشيه ي گزارش هيئت بازديد كننده نوشته شد و اعلام نگراني نمودند و خواستار تشكيل جلسه ايي شدند ،(طبق نامه موجود در استانداري مازندران به شماره 86/1/58582 مورخه 88/6/7 ) به كجا انجاميد ؟
نا شناس 20 مهر 1389
مسئولين عزيز استان :شما را به خدايي كه مي پرستيد دست به هيچ كاري نزنيد فقط مشكل بيكاري جوانها كه تبعات منفي بسيار زيادي دارد را حل كنيد واقعا ارزشش را دارد كه هيچ كاري نكنيد و فقط بيكاري را درمان كنيد
نا شناس 20 مهر 1389
شمال نيوز دست از سر آموزش و پرورش برداشتي چي شد معامله كردي
نایب الله اصغری 20 مهر 1389
پیگیری جدی امور مسلمین خواسته ولایت امر بوده و هست اینکه مسئولین نظیر ابراهیمی به تاسی از رهبری انقلاب شایسته تقدیر وژه است.
سید ساری 20 مهر 1389
چه خبرخوبی، جوان بودن، متعهدبودن وخلاقیت جناب آقای ابراهیمی اوصافی است که از ایشان مدیری لایق وکارآمدساخته است.به ایشان پیشنهادمیشودقبل ازرفتن به مناطق موردنظر، کارگروهی تشکیل شودتاقبل ازسفرشان مشکلات منطقه بررسی شده بعدازآن بامدیران مرتبط باآن مشکلات به آن منطقه سفرکنند.
نا شناس 20 مهر 1389
آقای معاون، همه جای این استان محروم است (حتی شهرها )!اگر چه این اقدام نیکوست و رسیدگی به معضلات و مشکلات نقاط محروم که همان روستاها رادر برمی گیرد در اصل با توسعه همراه خواهد بود ، امید که این سفر ها تبلیغاتی نباشد چرا که مدیون چهره های خسته و دلشکسته روستاییان خواهید شد .برایتان آرزوی سفری پربار دارم .
آرزو
نا شناس 20 مهر 1389
ممنون اقای ابراهیمی حضور شما و مسئولین در مناطق محروم بهعث دلگرمی مردم می شود
نا شناس 20 مهر 1389
آقای معاون از همین ساری محروم شروع کن که هیچی نداره. نه فرهنگسرا نه کوچه خیابون سالم نه کمربندی مناسب و .... از ما گفتن چون تو ترافیکش معطل میشین؟؟؟
نا شناس 20 مهر 1389
هادی یوزارسیف!
مازندراني 21 مهر 1389
از سفر استاني چي گيرمون امد ؟ دل به سفر محلي ببنديم .
رحام 22 مهر 1389
برادر هادی به جو سازی ها توجه نکنید هر کاری که به مردم خدمت رسانی شود خوب است

موفق باشید برادر شما روح الله
نا شناس 22 مهر 1389
این یعنی کارتبلیغاتی اقا پول داشته باش حرکت کن دیدن مردم حاجت نیست مردم شغل و وام وازدواج میخواهند
نا شناس 23 مهر 1389
هادی ابراهیمی بیشتر کارهای تبلیغاتی اتنجام می دهد اگه راست می گی مناطق محروم تری سمت چهاردانگه وجود دارد. اشغال ساروی ها را می برند روستای ارائ همه مسئولان استانی می دانند چرا ابراهیمی کاری انجام نمیدهد.شعار بسه ابراهیمی راست می گی به این منطقه هم سر بزن البته بدون حاشیه وبدون تبلیغات

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.